Áru visszaküldése és panaszkezelés
ÁRU VISSZAKÜLDÉSE
Ha nem vagy megelégedve a kapott termékkel, vedd fel velünk a kapcsolatot. Számunkra fontos elégedettséged! A jogszabály szerint haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 nap áll rendelkezésedre az áruk indokolás nélküli visszaküldésére, amennyiben a terméket fogyasztóként vásároltad. Egyeztetés alapján az alább lehetőségek választhatók visszáru esetén: más árut küldünk vagy azonos értékű kedvezménykódot állítunk ki a következő vásárláshoz, vagy visszatérítjük a kifizetett összeget.
ÁRUVISSZAKÜLDÉS MENETE:
- Lépj kapcsolatba velünk.
- Óvatosan csomagold be az árut, hogy ne sérüljön a tartalma.
- Csatold a megrendelés számát, vagy egyszerűen töltsd ki az elállási űrlapot.
- Amint az áruk megérkeznek, megszervezzük a cserét vagy a visszatérítést.
A visszaküldött árukon semmilyen sérülés jele nem mutatkozhat, ellenkező esetben a visszatérítés megtagadható.
A visszaküldés költsége minden esetben a fogyasztót terheli.
Kérjük, hogy az árut a kitöltött űrlappal együtt küldd vissza a raktár címére:
Sirowa Czech s.r.o.
Průmyslová 313
252 17 Tachlovice
PANASZKEZELÉS
Sérült vagy lejárt áruk esetén kérjük, legkésőbb a szállítás kézhezvételét követő 2 napon belül vedd fel velünk a kapcsolatot. Az árukra jogszabályban rögzített jótállás vonatkozik.
A panasz rendezésének leggyorsabb módja, e-mailen keresztül küldött panaszkezelési űrlap kitöltése. Küldd el a panaszt a reklamacio@mywella.hu címre és ne felejtsd el csatolni a hibáról készült fényképet. Mindig igyekszünk a lehető leggyorsabb módon feldolgozni a beérkezett panaszt.
A termék rendeltetésszerű használatából eredő kopása vagy hibája esetén kártérítés nem igényelhető.
ÍRJ NEKÜNK!
Kérdése van? Válaszolunk. Kérjük, figyelmesen adja meg az elérhetőségeit.