Ingyenes szállítás 12 000 Ft felett.

Áru visszaküldése és panaszkezelés

 

ÁRU VISSZAKÜLDÉSE

Ha nem vagy megelégedve a kapott termékkel, vedd fel velünk a kapcsolatot. Számunkra fontos elégedettséged! A jogszabály szerint haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 nap áll rendelkezésedre az áruk indokolás nélküli visszaküldésére, amennyiben a terméket fogyasztóként vásároltad. Egyeztetés alapján az alább lehetőségek választhatók visszáru esetén: más árut küldünk vagy azonos értékű kedvezménykódot állítunk ki a következő vásárláshoz, vagy visszatérítjük a kifizetett összeget.

ÁRUVISSZAKÜLDÉS MENETE:

  1. Lépj kapcsolatba velünk.
  2. Óvatosan csomagold be az árut, hogy ne sérüljön a tartalma.
  3. Csatold a megrendelés számát, vagy egyszerűen töltsd ki az elállási űrlapot.
  4. Amint az áruk megérkeznek, megszervezzük a cserét vagy a visszatérítést.

A visszaküldött árukon semmilyen sérülés jele nem mutatkozhat, ellenkező esetben a visszatérítés megtagadható.

Kérjük, hogy az árut a kitöltött űrlappal együtt küldd vissza a raktár címére:

Sirowa Czech s.r.o.

Průmyslová 313

252 17 Tachlovice

e-mail: info@mywella.hu

tel: +420 778 882 932

 

PANASZKEZELÉS

Sérült vagy lejárt áruk esetén kérjük, legkésőbb a szállítás kézhezvételét követő 2 napon belül vedd fel velünk a kapcsolatot. Az árukra jogszabályban rögzített jótállás vonatkozik.

A panasz rendezésének leggyorsabb módja, e-mailen keresztül küldött panaszkezelési űrlap kitöltése. Küldd el a panaszt a reklamacio@mywella.hu címre és ne felejtsd el csatolni a hibáról készült fényképet. Mindig igyekszünk a lehető leggyorsabb módon feldolgozni a beérkezett panaszt.

A termék rendeltetésszerű használatából eredő kopása vagy hibája esetén kártérítés nem igényelhető.

 

ÍRJ NEKÜNK!

Kérdése van? Válaszolunk. Kérjük, figyelmesen adja meg az elérhetőségeit.

Ezt a mezőt ne töltse ki:
 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.