Ingyenes szállítás 12 000 Ft felett.

Szállítás és fizetés

 

SZÁLLÍTÁS

Amennyiben az áruk raktáron vannak, a legtöbb esetben 72 órán belül küldjük el megrendeléseit. Kérjük, vegye figyelembe a fuvarozó által az áruk kézbesítéséhez szükséges időt. Normál körülmények között 3-5 munkanapon belül számíthat szállítmányára. Ünnepek és csúcsidőszakok (Karácsony, Black Friday stb.) esetén a szállítási idő hosszabbodhat.

Fogyasztó 12.000 Ft feletti vásárlása (B2C) esetén, míg nem fogyasztó, azaz professzionális vásárló vásárlása (B2B) esetén 25.000 Ft felett ingyenes a szállítás. Ha terméket tesz a kosárba, az e-shop automatikusan tájékoztatja Önt az ingyenes szállításhoz szükséges további összegről.

A rendeléseket a lehető legkíméletesebben csomagoljuk, nemcsak az áru tartalmára, hanem a termék anyagára vonatkozóan is. A megrendelt termékeket hullámkartonnal, buborékfóliával, légpárnákkal vagy térkitöltő szivaccsal védjük. A papírdobozok újra felhasználásával figyelmet fordítunk a környezetvédelemre is

Szállítási lehetőség: Házhoz szállítás (GLS) 1.999 Ft

A GLS segítségével a csomagot a címzetthez (a megadott címre) szállítjuk. Amint az árut átadják a fuvarozónak, e-mailt vagy SMS-t kap a csomag becsült szállítási idejéről, valamint a csomag nyomon követési számáról. A szállítás általában minimum három munkanapot vesz igénybe, valamint online nyomon követhető a fuvarozó honlapján.


FIZETÉS

A megrendelt áruk az ügyfél választása szerint többféle módon is fizethetők.

  1. Online fizetés GoPay alkalmazáson keresztül (online kártya)

A közvetített online fizetés lehetővé teszi a megrendelés azonnali fizetését. Ha az online fizetés sikertelen, akkor a megrendelés megerősítéséről szóló e-mailben talál fizetési lehetőséget.

  1. Fizetés a rendelés átvételénél (utánvéttel)

Utánvét esetén a megrendelés készpénzben vagy kártyával fizetendő a GLS futárnak. Az áruk átvételénél 500 Ft kezelési díjat számítunk fel.

 

KÉZBESÍTÉSI IDŐSZAKOK

Ha a termék elérhető, három munkanapon belül elküldjük az árut. A szállítási idő ünnepek és csúcsidőszakok (Karácsony, Black Friday stb.) esetén ehhez képest hosszabbodhat.

Ha az áru nem elérhető, megpróbáljuk a lehető leghamarabb visszatölteni. Ilyen esetben használja az Értesítés funkciót, ahol e-mail cím beírása után értesítést kap, ha a termék ismét elérhetővé válik. Alternatív megoldásként felveheti velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és megtudhatja, hogy az áru mikor lesz újra elérhető. 

 

MEGRENDELÉS FOLYAMATA

A megrendelés előrehaladásáról e-mailben értesítjük. Javasoljuk, hogy regisztráljon webáruházunkon, ahol megtalálja a teljes rendelési folyamatot és a vásárlás igazolását.

Az alapértelmezett rendelési állapot a "Beérkezett". Sikeres online fizetés -  illetve utánvét esetén ellenőrzés után - a megrendelés automatikusan "Feldolgozás alatt" állapotra vált.

Miután a megrendelést elküldtük, a státusz "Feldolgozva" állapotúra változik, és a rendszer tájékoztató e-mailt küld, mely tartalmaz egy nyomonkövetési számot és linket, illetve egy adóügyi bizonylatot. Ebben az esetben általában három-öt munkanapon belül számíthat a szállításra.

Külön küldött megrendelés. Ha fel szeretné osztani a megrendelést, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. A szállítási költségek azonban minden egyes szállítmányért külön fizetendők.

 

SZÁLLÍTÁSI PROBLÉMÁK

Mivel külső szállítócégek szolgáltatásait vesszük igénybe a rendelések kézbesítéséhez, előfordulhat, hogy az általunk kiküldött szállítmány az előre bejelentett dátumon belül nem érkezett meg Önhöz. Ebben az esetben először egyszerűen ellenőrizze, hol található a szállítmány.

Szállítócégek általi szállításellenőrzés

  • Az e-mail címére érkezett levélben talál egy nyomkövetési számot
  • Kétség esetén ezen szám segítségével ellenőrizheti a fuvarozó weboldalán a szállítás jelenlegi állapotát:
  • Ha a szállítócég elveszítette a szállítmányt, haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy új terméket küldhessünk Önnek, majd az elveszett szállítmányra vonatkozó igényt felvehessük. Hívjon minket a +420 778 882 932 ügyfélszámon vagy küldjön e-mailt az info@mywella.hu címre.

 

ÍRJ NEKÜNK!

Kérdése van? Válaszolunk. Kérjük, figyelmesen adja meg az elérhetőségeit.

Ezt a mezőt ne töltse ki:
 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Kérjük, jelentkezzen be újra

Sajnáljuk, de a CSRF token valószínűleg lejárt. A legmagasabb szintű biztonság fenntartása érdekében kérjük, jelentkezzen be újra. Megértését köszönjük.

Köszönjük a megértést.

Bejelentkezés